tisdag 26 oktober 2010

Öl Öl Öl Öl i långa banor. Nu är bedömningen klar bäst öl blev. . .

Ja tack för ölen som jag fick till min födelsedag.
Nu är dom slut, variationen på smakerna var många.
Till slut så hade jag som en stor öl älskare en överlägsen vinnare,när ni får resultatet så håller ni nog med.

Som etta, Baron Trenck, det är nog den godaste öl jag druckit,kommer från Tjeckien med en fyllig smak.
Efter kom ytterligare en Tjeckisk öl, där efter en Tysk på fjärde plats kom en Amerikansk följt av några andra icke kvalitiva öl sorter.

Jag gör inte mer reklam för ölsorterna än så här,det är endast Baronen jag framhåller här i bloggen.
Har ni några tips på andra bra ölsorter som slår Baronen är ni välkomna att kommentera i bloggen.

Tack på förhand.

1 kommentar:

Unknown sa...

Öl är trevligt.
Jag som trodde att jag hittat ett par värdiga utmanare =)
Själv har jag inte provat Baronen och får väl ta och göra det. Dricker ju mest ale ala Caffreys lr bodingtion och Ljusa, Red stripe, corona på sommaren.
Men det finns många goda ölsorter och utbudet är ju stort så där är mycket att prova.